fredag 8 januari 2010

Är hos Ellen

Hej allihopa som är uppe nu! Jag är hos Ellen och det ska jag vara tills på söndag. ;)

Sara var oxå här men hon har åkt nu, det är bara jag som ska sova över. Vi tittade på två filmer, WildeChild med Emma Roberts i huvudrollen. Den tyckte jag var jätte bra och man skrattade högt!

Sen tittade vi på Drag me to hell, en skräck film som var ganska dåligt gjord. Men jag tyckte ju såklart att den var läskig för jag kan ju inte titta på skräkfilmer som ni vet. :I

Men Drag me to hell var så dåligt gjort att när hon började blöda jätte mycket från munnen tog hon för handen så då sprutade det genom näsan istället. Blodet såg ut som hallonsaft (det var rosa inte mörkrött) och om det var väl minst tio liter som kom ut genom näsan så om i vanliga fall skulle en normal person svimmat på fläcken.

Special effekterna var jätte dåliga men handlingen var bra. Not.

Men nu vill Ellen att vi ska titta på Twilight innan hon lägger sig, hon måste vist drägla över Robert en stund innan hon går och lägger sig. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar